Monday, January 5, 2009

Geram...


Grrrr! geram sial.. hr ni hari paling malang seh.. memcm blaku.. gado dgn zHu la.. n menyirap dgn mber sendiri.. knpla mber suke makan mber?? perlu ke mengutuk sendiri??

Aku xfhm la manusia jenis mcm ni.. dgn mber2 sendiri pn nk kutuk.. n jgn la nk poyo sgt.. time susa , br reti nk cr.. time senang , lupa aku.. tu paling xsuka tu.. so , sape nk kwn dgn aku , jgnla buat mcm tu.. aku paling xsuka org TALAM DUA MUKA.. thats all (:

1 komen2 dari kengkawan:

Farsya Shamsudin said...

tu gmbr i dgn akak i.. hehe.. dh ade gmbr sendiri.. letak la.. ala2 friendship kan :D
but , serius.. aku tgh bengang.. klau korg la kan , ape korg buat? zHu suruh aku break dgn dorg.. but , xblh.. kwn kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved FarsyaShamsudin