Monday, August 17, 2009

Tak larat..

Huwaaaa.. Aku demam balek.. Masuk kali ni dh 3x aku demam.. Thats mean 3mgu dh :(
Tp, yg ni lg truk.. Lemah 1badan.. Huwaaa.. Tlg tlg!! Makan ubat doc bg pn xbkesan.. Mandi air asam jawa pn xbkesan.. Ape yg aku blh buat skrg ialah pegi ke hospital dan check.. Tp, aku takut nk check darah.. Sakit :(
Aku makan ubat doc pn, mcm xde effect.. Haih! Ntahla.. Suhu bdan aku skrg 39.4.. Dkt 40 wooo.. Doc kata tgi.. Bg aku pn tgi.. Xselesa la klau demam.. Nk tdo susa.. Bkn susa.. Mmg xleh tdo.. Asik-asik tjaga..
Adeh! Duk ruma pn kne kuarantine.. Pkai mask.. Lg la xselesa.. Bebola mata aku panas mcm berapi.. Tgn sblh kanan aku sakit.. Apesal ntah.. Rasa mcm menyucuk.. Ni pn aku tulis blog sambil baring atas katil n tgu masa nk tdo.. Hope aku cpt sembuh.. Xsanggup oh bdan lemah cmni..
Dhla td aku mcm nk pitam.. Nasib dlm ruma.. Phew!!! Klau la kt luar, xth aku ape jd.. Sape ade tips, sila la bgkn tips krg utk demam cpt sembuh.. Separuh azab dh aku rasa ni..

0 komen2 dari kengkawan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved FarsyaShamsudin