Thursday, November 20, 2008

Me , Myself , and I (:



Tentang perempuan dalam gmbr ni, nama diaa Farhatul Aisyatee Shamsudin. panggil Farsha @ Pinky.berumur 18tahun pd 10sept1990. suka warna pink , hitam , dan putih. suka buat perkara yg sia-sia. suka bnda yg pelik dan orgnya pn agak pelik @ dikenali sbg aneh :P

pelajar Multimedia College a.k.a MMC dalam jurusan Dip.Creative New Media. seorg yg ego nya tinggi ya amat. agaknya sape yg blh trun kan ego dia tu eh? guest guest!!! hahahaha. status suda berpunya ma.
kadang2 prangai mcm kanak2 riang jer aku ni. tak th nak ubah mcm mn. keh3. nk buat mcm mn. nama pn anak ke-3 dr 3 adk-bradik.

kadang aku ni ngek sikit. otak masuk air la katakan. sb tu dkt kolej jurusan DNM di kenali sbg bdk gila2. termasuk aku la tuh. otak berong pnya. kadang2 mulot ni xhenti2 nk sembang.
dgn org yg xknl pn jd. aslkn dpt bckap. itulah Farhatul Aisyatee Shamsudin. aku suka dgn diri aku skrg. bebas dr segala bencana masalah. hahaha! mcm mangsa tsunami la plak aku bckap.

aku xsuka org blagak HOT , BAJET COMEL , BAJET KAYA SANGAT (padahal xkaya pn). xsuka btl org mcm tu. wlpn aku xseHOT , seCOMEL , seKAYA korg , aku xbajet mcm korg weh!!!! xsuka tambah musuh gak.
tp,org yg suka cari masalah dgn aku. aku pn hairan. apela masalah korg weh?!
xblh tgk aku senang ker? ade jer nk timbulkan masalah yg aku sendiri xth ape pnca nya.

kwn merata-rata , tp , xsemua blh guna. hah! ingat tu. ade 5org adk angkt. semua comel2 oh. syg adk Roy , adk Eiqa , adk Yola , adk Dollie , n the last one adk Syaz. thx sb slalu layan karenah sis yg agak cerewet mewet ni. :>
syg kwn2 semua. c ya!!! :p

0 komen2 dari kengkawan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved FarsyaShamsudin