Wednesday, November 26, 2008

Suka suki...


Cadbury? sape xsuka bai.. semua org suka.. aku suka makan coklat time aku tension.. bila aku tension jer , siapla.. coklat jd mangsa aku utk ngap sepuas hati.. sb tu aku skrg dh mcm gedebok :p
ala , ape peduli org nk ckap ape.. janji aku happy dgn life aku..

aku peduli ape org nk ckap.. dorg ke yg bg makan aku.. keh keh keh!! cadbury , aku syg ko cadbury.. tp , bila aku tension jela aku syg ko.. ngeh ngeh.. aku paling suka cadbury hazelnut.. pergh~~ hingga mjilat jari tuh..

xtahan btl.. di saat hujan ni lapo coklat lak.. tgh stress lgpn.. sb tu nk ngap coklat je keje.. tp , coklat dlm peti ais dh hbs.. damn sad! nk kluar pg bli malas la.. 7e agak jauh.. so , rasa malas tu msti la ade.. sejuk pn sejuk klau kluar..

wlpn coklat xelok utk kesihatan , tp , aku tetap suka makan coklat , mmgla coklat blh buat gigi korg rosak , tp , sendiri mau pndai jaga la ngek! jgn la lps makan xgosok.. tu mmg minta ulat makan la tu.. even korg ckp aku mcm bdk2 pn , aku kisah ape.. jnji aku makan coklat xkcau hidup org laen..

menggiurkan btl cadbury ni.. dh lama jgk xmakan cadbury.. asik makan cadbury time out jer.. ntla pg bli cadbury hazelnet.. adeh!! LOVE CADBURY SO MUCH~~ daaaaaaaa

4 komen2 dari kengkawan:

QaqaRoxz said...

coklat cadbury ?? pergh ! grr* geram jerh ngan coklat tuh . haha . sedap sedap :D pix tuh membuatkan eiqa seprti orng kebulur ! hahaha :DD

Farsya Shamsudin said...

hahaha. comelkn pic cadvury tu? :p
sis suka cadbury

s said...

ahaaaaaaaa,
cadbury mmg sdp sgtsgt !
buat aku jd lagiii gemm je. HAHA

Farsya Shamsudin said...

hahaha. ilek syfh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved FarsyaShamsudin